A New Dawn

Jag är en Elin, ett slags oidentifierbart djur som nästan kan härma en människa, men som helst inte vill.

Praktik i praktiken

Kategori: Allmänt, rollspel, sömnad

Jag har äntligen fått datum om när jag börjar praktiken. Ska bli skönt att få rutiner igen, speciellt med tanke på att jag är sämst på att äta. De kanske finns grund för hjälp i hemmet. Men jag tror inte att jag kommer ha boende stöd. Det känns lite konstigt. 
 
Annars håller jag på att sy som vanligt. Har två klänningar och en jacka att sy. Sen har jag också flera halsband liggandes. Dessutom försöker jag skriva ett rollspelsäventyr. Vet i tusan hur jag fick för mig de men vi får se. Jag har lagt upp hela första äventyret som kommer vara i sex delar. Ska bara skriva ner allt så ett en annan människa skulle kunna läsa och spela äventyret.
 
Hittade en jätte mysig inspirationsbild för ett par dagar sedan. Ska använda lite ideer från det här på jackan och en väst jag inte vågat klippa ut än. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: